lördag 29 september 2007

Mässa!

Är alldeles nyss hemkommen från scrap och stämpelmässan i Helsingborg.

Gick upp tidigt i morse, cyklade tilll centralen, tog tåget till Helsingborg och "hängde på låset" klockan 11. Vi var fler som var där...... Men man vill ju inte komma senare och riskera att missa något.... Där var mycket prylar, mycket folk och jag spenderade mycket pengar. (nej, s¨¨ farligt var det inte) Härligt! Framför allt köpte jag stämplar så att jag kan komma igång och göra lite mer kort. Nu är också materialet till julkorten inhandlade.

Jag tog tåget hem igen och när jag kom till Malmö ösregnade det. Jag hade ju cyklat och ville gärna ha hem cykeln så buss var inget alternativ. Jag hade ju kunnat gå in på något café, men vill ju hem och börja "plocka" med mina grejor, så det vara bara att försöka skydda grejorna så gott det gick och ge sig iväg. Jag har ju en sisådär 15-20 minuters cykelväg mellan hemmet och centralen så jag var dyngsur när jag kom hem.

Det var bara att dra av de våta kläderna, dra på joggingdressen, torka av mascararesterna på kinderna, laga en stor kopp té och börja scrappa! Så nu sitter jag här och har det väldigt bra!

/Frida

2 kommentarer:

Karin sa...

Visst var det en trevlig mässa vi var på och så mycket besökare. Hoppas du haft en mysig helg och hunnit testa nyinköpen. Helst skulle man vara hemma hela dagen i morgon och bara scrappa och stämpla!!

Anonym sa...

Hallå Frida.
När kommer du att göra en scrapp om OS i Athen. Skulle vara intressant att se hur den blir.