tisdag 2 oktober 2007

Globetrotter?

Här har vi senaste bidraget till min BOM och swescrapbooks projekt Hemlisar. (Finns ocks¨på http://www.swescrapbook.blogg.se/ :-)) Veckans tema var Globetrotter? Ni som känner mig och min känsla för att flyga förstår varför mitt svar blev Nej! Globetrotter blir jag aldrig.



Jag ville att LO skulle ha lite restema (så klart) så jag tyckte det var kul att använda lite överblivna småpengar från resor. Pengar är ju något som alltid känns jättespeciellt när man är ute och reser tycker jag.

Nu ska jag börja tillverka några kort.

/Frida

3 kommentarer:

Karin sa...

Oh, den är läcker. Gillar fotot mycket!! Du är bra på att skriv text på din layouter.

Anonym sa...

Tack!!! vad glad jag blev för kommentaren i min blogg! Här var det också mycket inspiration att hämta!
*kram*

Lisbet sa...

Tjena!
Sitter här och tjuvtittar på alster från andra. Jag har myror i kroppen för jag ska åka på långweekend till Norge imorgonbitti. Jag tänkte ta med kameran dit och samla bilder för kommande scrapping.

Ha det gott