tisdag 4 september 2007

Hemlisutmaning och så.

Min utmaning i förra veckans hemlis kom inte med så nu kommer den här. Jag gillar verkligen den utmaningen och ska fortsätta med dem! Denna veckan var det alltså familjen. Hmmm... Har lite idéer redan.....

Håller på med skissutmaningen från swescrapbook också. Det blir en skiss med två foton som legat framme ett tag, och som jag inte riktigt kommit igång med. Jag har nu bara monteringen av det sista kvar och känner mig riktigt nöjd.

Var nyss inne på Lisbeths blogg (http://digiscrapp.blogspot.com/) och såg hennes Ingen Reklam-skylt. Helt underbar. En sådan vill jag också göra!

/Frida

3 kommentarer:

Karin sa...

Kul idé det här. Jag behöver träna på att scrappa om mig själv. Är dålig på det. Har ett uppdrag att göra det till rum&ram...så jag får väl försöka.
Kram Karin

Anonym sa...

Ja, det är skönt med BoM utmaningar så man kommer igång med scrappingen om sig själv.
Grattis till publiceringen av skissutmaningen.
Den var jättefin gillar det lilla hängsmycket.
/Anna

Karin sa...

Hej igen! En del av julinspirationen på rumoram har jag gjort, men inte allt. Alfabetet i titeln "Fikapaus" är Cuttlebag och heter något i stil med "Hippie chicken". Tror att det finns på rumoram, köpte mitt i USA.
Kram Karin