måndag 10 september 2007

Helgens resultat.

Under helgen har jag scrappat 2,5 LO (en är ännu inte färdig). Den ena gjorde jag för att skicka in till swescrapbookings skissutmaning, men hann inte få in den i tid. Det är en LO som ska bli första sida i ett album från när vi bodde i USA i höstas. Från början gjorde jag LO Visst finns det släktdrag (tidigare inlägg) efter skissen, men jag tyckte den blev så USA inspirerad att jag gjorde en till. Här har vi den.




Fotot är taget på vårt favoritutflyktsmål där, en nationalpark precis vid foten av the Blue Ridge Mountains med utsikt över Table Rock och alldeles i närheten av Ceasars Head. Vyn var häpnadsväckande och som tagen ur en vacker film. Så här vackert var vädret i stort sett hela hösten och vi var ofta ute på hiking.


Nästa LO är andra sidan av min dubbellayout från Bröndums hotell i Skagen. Första sidan har jag lagt in här tidigare.


/Frida

2 kommentarer:

Karin sa...

Vilka härliga layouter du gjort! Verkligen en härlig vy på USA-fotot.
Håller med om att det är ett trevligt sätt att umgås när man scrappar.
Kram, Karin

Jessica sa...

Håller med Karin otroligt bra layouter. Ser framemot dina kommander alster

Kram Jessica