måndag 3 september 2007

Publicerad på swescrapbook!

Tänk att jag kom med i swescrapbooks blogg! Det var skissutmaningen förra veckan, och första gången jag kom med. Vilken knuff framåt och vilken inspiration som kom över mig nu. Vad glad jag är!



Här kommer min LO.



Fotot har min man tagit. Han är riktigt duktig på att ta foto i sådär roliga och finurliga vinklar. Det är kul.
Material jag har använt är: Bazill cardstok (vit), det brun/blåa mönsterpappret heter Wildflower, Wheat. Det är dubbelsidigt och den andra sidan har jag använt som fotomatta och titel. Det andra mönsterpappret har jag tappat bort namnet på. Dumt! (Normalt brukar jag skriva direkt på LO.s baksida vilket material jag använt, men denna gången fick jag lite bråttom med scanning och annat och missade det). Jag ar sytt med sick-sack söm på maskin runt papperen. De blåa blommorna är Brads från YouDo och det lilla smycket har jag gjort själv av panduros blommor och fäst med en gammal säkerhetsnål jag hittade i ett skåp. Titeln är QK Metro.

Nu väntar nya utmaningar...
/Frida

4 kommentarer:

Karin sa...

Grattis till publiceringen. Det är en helt underbar LO. Jag gillar färgerna.
Kram Karin

Jessica sa...

Ett stort grattis Frida kram Jessica

Jessica sa...

Ett stort grattis Frida kram Jessica

Lisbet sa...

Grattis, Alltid roligt att bli uppmärksammad. Du gör fins alster.