fredag 21 september 2007

Nya och gamla Hemligheter

Nu har jag gjort veckans bidrag till projekt Hemligheter på swescrapbook. Den ska jag skicka in så den kommer inte i bloggen förrän nästa vecka. Dessutom har jag nu jobbat mig ikapp på den veckans Hemligheter som inte blev gjord (när jag hade scrapstopp). Det var om familjen. Jag tyckte det var lite svårt att göra eftersom jag hade svårt att välja om familjen var jag och min man eller om det var jag och mina föräldrar och syskon. Till slut valde jag ändå att det var jag och min man (vuxenpoäng?). Här kommer den:

Det gröna papperet har jag haft ett tag i min låda, och jag tycker jättemycket om de, men har inte vetat vad jag ska göra med det. Nu äntligen kom det till användning. Det matchar ju med sian med familjens namn (förra inlägget). Det är från Li´l Davis Designs och heter Mint Motif. I övrigt har jag använt bazil cardstock (lite skimrande, kommer inte ihåg namnet...), QK Marissa och Metro, Sweet n´sassy flower embellishment och YouDo mini round brads.

/Frida

1 kommentar:

Karin sa...

LO:n är superfin! Det gröna pappret är så snyggt och passar bra så här som du använt det. Oh, ja vad det ska bli kul med mässa.
Kram Karin