torsdag 27 september 2007

Romantiska Skagen...

Har nu gjort en LO från vår Skagentur förra året. Har bestämt mig för att försöka koncentrerat beta av foton och göra några album i turordning. Skagen, Hösten i USA, Året 2007 (Parisresan, de båda syskonbarnen som kommit till världen och att jag därmed fått en guddotter, semestern osv), BoM. Jag har lite att göra....






Denna LO är från swescrapbooks utmaning denna veckan, men jag kommer inte skicka in den. Ska försöka få till ett nytt bidrag till BoM och skicka in. Tycker ju att det är så himla kul, och har börjat skissa så smått på det. Ja ja, material jag använt är:
Cardstock - Bazill (mörkbrun)
Mönsterpapper - Cosmo Cricket, Love notes wonderful och Storytime Tick Tock
Blommor - sweet n´sassy Cinderella
Brads - YouDo
QK - Marissa Classic och Metro
Chalk - Brilliance Galaxy Gold
Lila sytråd

Min bästa kompis Petra ringde (som så ofta när mannen är bortrest och jag är ensam, tack för det, du är underbar!) och nu är det nära att även hon börjar scrappa. Jag hoppas, hoppas, hoppas på det!

Mässa på lördag!!!!

/Frida J

1 kommentar:

Karin sa...

Härlig LO. Man ser hur ni njuter. Du verkar ha en del att scrappa....Vi ses kanske på mässan.
Kram Karin