tisdag 18 september 2007

Boken om mig själv.

Jag har ju, som sagt, hoppat på swwescrapbooks utmaning Hemligheter, som innebär att göra en BOM, Boken om mig själv. Jag gillar utmaningen jättemycket, framför allt för att jag inte skulle tagit mig för att göra en om det inte var för deras utmaning.





Förra veckans utmaning var att göra en sida med "Min familjs alla namn". Min sida kommer här:



Känns lite konstigt med en sida utan foto, men den ska ju ses i sitt sammanhang så småningom. Jag har fortfarande inte gjort förr-förra veckans sida, som skulle handla om min familj. Vet inte riktigt hur jag skulle få till den, eftersom jag inte vet om det ska vara jag och min man som är familjen eller om syskon och föräldrar är familjen..... Det blir nog en sida som matchar denna med namnen skulle jag tro.

Denna veckans Hemlis-utmaning handlar om: "Jag är bra på:" Spännande, och kanske svårt.... Hoppa på den, det är väldigt kul!

/Frida

2 kommentarer:

Karin sa...

Så fin den är och lite kul ändå med en LO utan foton. Jag är dålig på att scrappa om mig själv...det tar liksom emot. Du är så bra på det.
Kram Karin

Lisbet sa...

Morgonmyser med att titta runt på lite inspirationssidor, bara för att vila ögonen på något medans jag faktiskt tömmer kameran på bilder som jag tog igår. Synd att det inte är riktigt med höstfärger här. Tror knappast det blir det heller utan allt är mest gul/brunt.

Härliga färger du har använt.