tisdag 25 september 2007

Jag kom med...

... på swe scrapbooks hemlisutmaning. Jag blir så glad och stolt! Här är bidraget, som skulle gå under temat: Jag är bra på:

Fotot är ju lite knäppt och ganska typiskt mig... Hela mitt BOM album har jag tänkt ska gå i vitt, rosa och grönt, så även denna. Material jag använt är:
Cardstock: Bazill vit och rosa.
Mönsterpapper: Center City Design, Union Square och Karen Marie Klip & Papier, Hearts & Pink och America Crafts, Bookshelf
QK: Hearts, Marissa classic, Metro
Pärlor: Panduro
Chalks: Brilliance Lightning black, Brilliance Pearlescent orchid

Ännu ett paket med varor från scrapaddicted (http://www.scrapaddicted.se/) har kommit, bland annat med "Julpaket". I år ska det väl kunna bli hemmagjorda kort igen....

Nu ska jag spåna på vad jag kan göra med nästa Hemlisutmaning: Globetrotter eller inte. Kul utmaning för en flygmes som jag!

/Frida J

4 kommentarer:

Jessica sa...

Ett stort grattis. Håller med om att fotografiet är typiskt dig. En jättefin lo du gjort.

Karin sa...

Grattis!! Jag som inte ens hunnit vara inne på Swescrap utan kom hit först. Härlig LO och så trevligt du skrivit om dig själv.

Anonym sa...

Grattis till publiceringen!
Och vad mycket snyggt du har hunnit med sen sist jag hittade hit.
Nu har jag lagt dig bland mina länkar för att hitta hit lite oftare. Hojta till om du misstycker.
/Anna

Lisbet sa...

Håller på att koka ärtsoppa och surfar runt och tittar på scrapsidor. Tycker det är så himla kul. Grattis att du kom med - kan tänka mig att du är stolt. Det skulle jag vara.

Ha en skön kväll.