torsdag 31 januari 2008

Torsdag och snart helg

Idag blåser det storm igen. Jag måste få skriva det igen. JAG SOM HATAR STORM!!! Nu får det vara slut på sådant här eländigt väder!

Vädret uppvägs i alla fall av att jag idag fått nytt paket med scrap-varor! Bland annat papper från American Crafts och Metropolitan serien. Det är mina favoriter! De ska jag scrappa på på träffen på söndag har jag tänkt. Dessutom har jag köpt filtdekorationer, och det har jag aldrig använt förr. Hoppas få lite hjälp och inspiration att våga använda dem med.

Här har vi Juni-layouten från min årsbok. Papperet jag använt är från(just det) American crafts Metropolitan-serie. Jag blev också riktig inspirerad av swescrapbooks utmaning om att stämpla med bubbelplast. Det var ju jättekul!





För övrigt känner jag mig rätt trött och seg idag och med tanke på att en hel del (mer och mindre läskiga) sjukor går på jobbet så tänker jag placera mig under en filt i soffan med en kopp te bara för säkerhets skull.

/Frida

6 kommentarer:

Susanne H / snuffehar sa...

Vilket härligt foto och papperna passar pekfekt till. AC är ett av mina favoriter med. Vi ses snart!
Kram

Karin sa...

Super-fin LO!! Ska bli trevligt att träffas i pyssel-sammanhang på söndag och inte på jobbet.

Simmat sa...

Härlig LO!!! Trevligt att du laddat upp inför träffen på söndag!!
/Jennie (en av arrangörerna...)

Lisbet sa...

Hej hallo…tjena…typ..
Har rattat in sportradion på radion, skaffat mig en stor kopp kaffe och tänker medan jag lyssnar på Skidskyttet surfa runt och infånga lite inspiration från scrappare.

Lisbet sa...

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ”min bloggrunda sida” vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.
Snyggt med knapparna

Ha en skön måndag.

Lisbet sa...

Nu är jag ute på bloggrunda igen. Passar på innan skidskyttet börjar igen. Känner att jag behöver inspiration så jag tittar in på din sida för att fylla på inför veckan.

Härligt med grönt....

Ha en skön vecka