torsdag 3 januari 2008

Favoriter 2007

Nu är jag tillbaka här efter en hel månads scrapuppehåll. Jag känner att inspirationen börjar att komma över mig igen och jag längtar efter att ta tag i några nya layouter. Jag misstänker att helgen som väntar blir en scraphelg!

Jag var inne hos Woopsie Daisy (kolla länk i "min blogrunda", jag har ju ännnu inte lärt mig att länka i texten...) Där fanns en utmaning att välja mina 10 favoritlayouter från 2007. Jättekul! 2007 har ju varit mitt första riktiga scrapår så det blir alltså 10 favoriter från mitt första riktiga scrapår! Håll till godo!








Det är svårt att veta vad det är som gör att man gillar vissa layouter mer än andra. Jag misstänker att det är cirklar, bågar och räta vinklar som gör mina favoriter.....
Ser fram emot ett härligt scrapår 2008!
/Frida

3 kommentarer:

Karin sa...

God fortsättning! Härligt att se dina 10 favoriter. Kul att du är "tillbaka".

Cecilia sa...

Kanonfina layouter på din 10-i-topp!
Gott nytt år!

Anonym sa...

åhhh vilka fina layouter - gillar dem allihop, du har en ren och snygg stil som tilltalar mig!