söndag 27 januari 2008

Besök!

Idag har jag haft ett härligt besök av min guddotter och hennes föräldrar (min tvillingbror med sambo). Mycket mysigt!

Försökte ta lite foto på min guddotter, men hur kan man ta foto på ett litet yrknippe som absolut inte vill sitta stilla, och som tycker att kameran verkar vara den roligaste leksaken i lägenheten....



Av 10 foton är det väl 1 eller 2 som blir skarpa och bra....
Efter att familjen åkte hem (i skymningen) gick jag ner till Limhamnsfältet och stranden med kameran. Det var ju helt ljuvligt att faktiskt få se lite av solen. Det här är också min absoluta favoritplats i Malmö och den tänkte jag på ett eller annat sätt scrappa. Det spelar ingen roll om det är sommar eller vinter, sol eller regn. Jag tycker alltid att det är lika underbart att komma uppför backen på gatan och sedan öppnar sig vyn framför mig. Då är det bara att ta ett djupt andetag och njuta. Här brukar jag dessutom numera jogga och det är väl lyxigt att ha ett så här fint ställe att träna på!

/Frida

1 kommentar:

Susanne H / snuffehar sa...

Vilka underbara foton från stranden!
Håller med om att det är svårt att fota småttingar. Jag har en på 10 månader som det är världens fast på. Tur att man har digitalkamera...