måndag 14 januari 2008

Månad för månad

Jag jobbar mig framåt i min årsbok och här kommer Februari, Mars och April!


Det är ju jättesvårt att bara välja ut ett foto för varje månad (det tar ju nästan längre tid än att göra Lo.n) Som vanligt när det gäller foto så gillar jag knäppa foto. Proffsfotograferna vrider väl sig, men jag gillar verkligen dessa 3 fotona. Ett foto kan ju innehålla så väldigt mycket! Jag t.ex.bara älskar mammas min på "Mars-foto". Jag vet ju precis hur stunden varit när jag ser det. Visst är det härligt!

Layouterna är gjorda av mina för tillfället favoritpapper: Chatterbox: Dress Hearts, Dress Squares och Folksy Small.


Mars Layouten är gjord efter veckans skiss v. 2 på swescrapbook.


I övrigt har helgen varit mycket skön med lagom dos av softning, vänner, bio och god mat. Dessutom har vi nu bestämt oss. Vi åker till Las Vegas och Grand Canyon i vår! En drömresa!


/Frida

2 kommentarer:

Karin sa...

Förstår att det är svårt att välja foton.Gillar papperna du använt.Tror inte jag sett dem tidigare.Snygga layouter du gjort med dem. Vilken härlig resa ni planerar!!!

Lisbet sa...

Tillbaka i etern med ett fett grafikkort som ska tåla mina bilder. Nu surfar jag runt och drägglar hos alla som skapat en massa läckerheter i sina bloggar. Så nu tittar jag in hos dig med en stor kopp kaffe och ska skaffa mig inspiration.

Ha en skön dag