tisdag 11 mars 2008

Äntligen på G igen!


Efter många, många veckors scrapuppehåll känner jag mig egentligen på G igen. Har spanat in srapaddicteds nyheter och där fanns massor av nya American crafts som bara låg där som om de var gjorda för att jag skulle få scrapinspiration igen!!! Jag vill köpa!!!! (Fyller ju år på fredag och det blir väl bra födelsedagspresent till mig själv...)
Nu ska jag göra bloggrunda och bara ta in all ny inspiration. Lyssnar samtidigt på Fridas sclager Upp och hoppa. Underbar!
/Frida

2 kommentarer:

Karin sa...

Så glad jag blir att du hittade inspiration hos mig och kul att du är igång igen. Har saknat dig! Vilket härligt foto du lagt in.Vill veta hur du gjort!!!!!

Susanne H / snuffehar sa...

Härligt att se att du är tillbaka igen. Jag undrade var du tagit vägen.
Pärlorna la jag på pärlbricka som vanligt (man får tänka på att motivet blir spegelvänt). Sedan lägger man ett bakplåtspapper på dem och stryker med strykjärnet tills de sitter ihop och drar försiktigt av pappret. Sedan har jag limmat fast dem med vanlig limpenna.