måndag 21 januari 2008

Måndag igen.

Jaha, så har det gått en hel helg igen. Hur går det till egentligen?! I helgen har vi varit i hemstaden Hässleholm; hos mina svärföräldrar. Dessutom har vi hälsat på mormor och morfar och min tvillingbror med familj. Mysigt! Mindre mysigt var att jag var tvungen att uppsöka min tandläkare. Han är i och för sig den bästa tandläkare man kan tänka sig, men trevligt är det ju aldrig ändå..... Jag hade ett djupt hål och jag fick sitta i tadläkarstolen och skämmas och våndas! Bedövning och borr åkte fram. Huvaligen!


Någon scrappning har det inte blivit i helgen. Jag hade skickat in ett bidrag från min årsbok till swescrapbook men kom inte med så den layouten kommer här i stället nu. Det är självklara favoritfoto från året som gått!


/Frida

3 kommentarer:

Karin sa...

Så söt! Vilken underbar baby. Tandläkare är inte kul alls. Skönt att ha det gjort!

Anonym sa...

Åh vad mycket fint du har gjort sedan jag kikade in här hos dig sist! Underbara layouter!

Kram
Mette

Susanne H / snuffehar sa...

Så fina layouter både denna och de nedan. Förstår din längtan efter syskonbarnet. Jag ska också bli faster om några veckor och det är jätteroligt. Ska träffa min bror och hans tjej i helgen och fota dem lite. :o)
Vi ses på träffen nästa helg!
Kram Susanne