måndag 3 december 2007

Adventstid

Jag älskar adventstiden! Att pyssla, provsmaka glöggen, julmusten och gröten. Tända alla ljusen. Ta fram julmusiken. Mmmm, jag njuter!

Så nu pysslar jag och står och känner inte alls för att sitta vid datorn..... Njae, det är väl så att det tar sin lilla tid att göra alla julkort och annat så det finns inte tid för bloggen...

Så vad är tipset för lyckade julkort?
- Papper.
- Favoritstämpel.
- Glitter av alla slag.
- En dator så att man kan se på alla underbar inspiration på alla pysselbloggar runt om på nätet. Det finns så många duktiga skapare! Ta en titt i min bloggrunda och bli inspirerad!

/Frida

5 kommentarer:

Lisbet sa...

Skönt att det är fredagmorgon. Även om jag verkligen gillar mitt jobb och ibland jobbar helg när jag har en idé så är känslan av fredag som befriande. I morgon ska jag på ett storhejdundrande eftermiddags födelsedagskalas och det känns roligt. Mindre roligt är presenter men jag har funnit ett dessertvin , com jag inte minns nu, som passar bra till choklad så ikväll tänker jag göra lite tryffel att ha till.

Är på liten blogrunda för att mysa lite innan jag drar igång allt arbete här. Önskar dig en skön andra advent.

Ta vara på dig.

Anonym sa...

Hej Frida!
Vad många fina julkort du gjort!
Ville bara berätta att det är ny träff i Gislöv den 3 februari. Skicka ett mail till gislovstraffen@hotmail.com, så skickar jag mer info!
Kram
Cilla

Lisbet sa...

Tar mig en liten blogrunda eftersom jag inte vet om det blir någon före jul. Tack för alla fina layouter, kort och skapelser som du visat upp under året. Jag har blivit så inspirerad. Försök nu att ta ner tempot och riktigt njuta av sista advent och sedan julen.

God jul

Anonym sa...

Önskar dig en riktigt God Jul!

Kram
Mette

Susanne H / snuffehar sa...

vad trevligt att du kikat in hos mig. Jag ser verkligen fram emot Gislövsträffen den 3:e. Kul att du också ska dit.