torsdag 30 augusti 2007

Här har jag nu fått in gårdagens LO. Den är inspirerad av swescrapbooks utmaning Hemlisar! En utmaning som jag blivit helsåld på. Tack för den inspirationen. Fotot är alltså på mig och min tvillingbror. Om någon som känner mig tror att jag mist förståndet så var inte oroliga. Jag har medvetet, digitalt, ändrat födelsedatumet.

Jag har använt vit och rosa Bazill cardstock, och mönsterpapper från America crafts och All my memories. Hjärtan är QK liksom ordet Jag (marisa). Jag brukar aldrig använda s.k. anchors (de vita som håller i fotot och textpappret. Jag tycker det är svårt att få till dem. Här knöt jag en rosa floss i, istället för en brad. Det blev lite sött tycker jag. Texten är skriven med en glitterpenna, men det syns inte så väl.

Utmaningen kan ni se på http://www.swescrapbook.blogg.se/ Nu ska jag gå vidare och göra denna veckans utmaning i Hemlis-serien. Få se om jag hinner få färdigt den så jag kan skicka in den i tid. Veckans skissutmaning har jag skickat in, vilket innebär att jag väntar med att publicera den här.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ser framemot att se ditt alster. Det blir säkert jättebra. Apropå klänningen jag tror att du lyckas jättebra. Lycka till i tävlingen angående bäst utstyrsel. Håller tummarna för er i teamet att någon av er vinner, ni får ju hålla ställningarna för oss andra som inte är där. Tack för tipset om acrylfärgen, det räddadde mitt kort som äntligen är klart. Lycka till Jessica

Karin sa...

Klänningen ser jag fram emot! Tack för din jätte-goa kommentar i min blogg....jag blir ju helt rörd. Kul att du skickat in till utmaningen och jag som sett lo:n kan ju bara tycka att den är helt underbar.
Krma Karin