onsdag 29 augusti 2007

Teknikstrul är trist!

Har gjort 2 layouter som jag vill få in i den digitala världen, men datorn vill inte läsa filerna jag scannar. Jag kan bli tokig när tekniken inte fungerar (och här inte är någon hemma som kan hjälpa mig...)

Den ena LO är till veckans skiss utmaning på swescrapbook. Tyckte jag fick till den riktigt bra, och beslutade mig för att faktiskt maila in den och inte stanna vid att bara inspireras av deras utmaningar.

Den andra LO kom också till efter at jag varit inne på swescrapbook och tittat på utmaningen Hemlisar! En helt underbar utmaning tycker jag och den fick mig till att faktiskt börja på en BoM. Känner mig lite modig som börjar på den. Har nu scrappat efter förra veckans utmaning, dvs en första LO med fakta om när och var jag föddes osv.

Imorgon tänkte jag göra denna veckans utmaning i Hemlisar..... nu börjar det bli för sent.

Jag är dessutom trött efter att ha ägnat kvällen åt min andra hobby. Att sy. Har fått en helt underbar festklänning från 60-talet av en kvinna jag känner, som rensade sin garderob. På fredag ska vi ha fest med Hollywood-tema på jobbet och det finns väl inte ett bättre tillfälle att ta på sig denna blåa sidenklänning med getingmidja och spetsig byst. Problemet var just getingmidjan.... och jag fick sy ut lite. Skulle tro att det kommer bilder så småningom....

/Frida

Inga kommentarer: