lördag 25 augusti 2007

Scrapabstinens

Nu har det inte blivit ordentligt scrappat på en hel vecka. (En LO som bara blivit nästan färdig). Det har varit festivalbesök, besök hos vänner och besök av vänner denna veckan. Härlig vecka men scrapabstinensen har kommit krypande.

Igår var vi på Malmö festivalen och tittade bland annat på det fantastiska fyrverkeriet! Jag hade inte kameran med mig, så otroligt dumt! Det hade varit kul att scrappa fyrverkeribilder på svart cardstock och använda acrylfärger till...

Nu har jag i alla fall lagt in en härlig beställning på material från scrapaddicted (min favoritaffär på nätet, jag bara måste åka dit en gång också). De har Quickutz-event idag med rabatt och roliga utlottningar. Kul!

Planerar att utmana mig själv så att under helgen, eller nästa vecka göra minst en LO med acrylfärger och en LO med metall typ clips, säkerhetsnålar el dyl.

Jag hoppas att här ska komma in lite mer LO.s efter helgen.

/Frida

1 kommentar:

Malin sa...

Hej:)
Vad kul att dukikade in hos mig, då fick jag ju chansen att kika in här med:)
Underbara saker du gör!!!!
Å tack för tipset om akrylfärgen, blev jättesugen på atrt pröva!
Kram Malin