fredag 14 mars 2008

Födelsedag....

Ja, så var det födelsedag. Det är roligt! Framför allt var det roligt att komma hem och mötas av denna bilden. Många kort på dörrmattan! Vi får ju faktiskt inte så mycket post längre. Det vi får är ju dessutom oftast räkningar.... Men idag var det många grattiskort, och dessutom en avi om att mina papper från scrapaddicted kommit. (Jag beställde dem i onsdagskväll!!! Jag är mycket imponerad!)




Imorse fick jag dessutom en underbar present av min man. En alldeles egen fotoskrivare! Åh, vad glad jag blev! En liten portabel sak, som matchar min pyttelilla scraphörna (ett bord...)! Den har dessutom fått bäst i test flera gånger! Längtar efter att prova den!


Har faktiskt gjort 2 kort också. Det blev alltså nypremiär efter ett långt scrapuppehåll. Jag blev riktigt nöjd, och det är ju härligt! Här kommer dem, och efter det ska jag gå och fixa födelsedagspresenten till min tvillingbror (som kommer hit imorgon). Kanske kommer ett foto på det sedan....




Hmmmmm, kan inte ladda upp bilder just nu.... Något verkar ha blivit fel under tiden jag skrivit.... Får väl återkomma.


NU! Som vanligt var det ju faktiskt inte Blogger som inte funkade utan jag.... Fel format.

/frida


2 kommentarer:

Karin sa...

Stort grattis!!!! Typiskt när man ska lägga ut något och så fungerar det inte. Ha en riktigt bra födelsedag och helg.
Kram

Susanne H / snuffehar sa...

Grattis i efterskott! Ingen dålig present det du. :o)
Kul att se att du kommit igång igen.