måndag 15 oktober 2007

Helgens pyssel.

Var hemma hos mamma i helgen och vi scrappade till ut på natten. Här är resultatet och en LO från swescrapbooks skissutmaning (kom inte med..)
En plats att älska är den ena av dubbellayouten från Skagen. Den andra är: En plats att finna lugn och harmoni. Jag har använt samma material till de båda LO men ändå försökt göra dem olika. Den andra är en scraplift från en LO jag såg genom fönstret till (den stängda) pappersafären, Kort å sånt....


Den andra är från en skiss som jag gjort tidigare, men ändå helt olik. Blommorna har jag klippt ut från ett papper. Lite pilligt, men det blir ju kul!

3 kommentarer:

Karin sa...

Wow, så fina alla tre layouterna. Känner igen den översta från skissutmaningen, skrev ut den och använde i torsdags när min kompis var här och fick scrap-hjälp. Kul skiss att arbeta med. Gillar upplägget i den nedersta mycket...speciellt de utklippta blommorna.
Kram Karin

Lisbet sa...

Trött i mössan idag, undrar om jag håller på att bli förkyld!! I alla fall så har jag tagit mig tid att scrappa vilket känns bra men jag är i alla fall inte riktigt på hugget så nu surfar jag runt istället.

Här har dewt scrappats sedan sist. Läckert med blått.

Lisbet sa...

Här har veckan gått i blixtrande fart. Ibland tycker jag att det är synd för jag hinner liksom inte med. Jag skulle vilja känna in och njuta av varje stund men då kanske tiden går jättelångsamt. I alla fall så njuter jag av den här stunden när jag är ute och tittar på din sida.