tisdag 9 oktober 2007

Pyssel från lekistiden....

Idag har jag återgått till pyssel från 6-årsaldern, Krympisarna! Plasten som man ritade på, klippte ut ochs edan krympte i ugnen. Såg en artikel om det i Scrapbooking mm, och var bara tvungen att prova. Det blev ju jättekul! Stansade ut med QK, färglade och krympte. Har använt tags på en LO på veckans skissutmaning på swescrapbook. Jag har inte bestämt om jag ska skicka in den, så jag väntar lite med publicering.

Igår, skickade jag in mängder med kort till framkallning. (Jag framkallar alla kort jag scrappar). Så, nu väntar jag med spänning på att få hämta ut dem!!!!

/Frida




P.S. Min LO ska jag skicka in, men här kommer ett smakprov på krympisarna jag använde. D.S.


2 kommentarer:

Anonym sa...

kul med krympisar!!! har nog nåt ark liggande hemma, var sååå längesen jag testade, får bli nån dag framöver tror jag =)
*kram*

Karin sa...

Så fina de är. Du får nog undervisa mig någon gång.
Kram Karin