torsdag 4 oktober 2007

Kort

Några kort har blivit gjorda i veckan, som annars mest innehållit pluggning och så. Här kommer ett fjärilskort. En liten favorit hos mig, som jag tycker passar till många kort och som kan göras i diverse storlekar och färger. Mallen till den har jag hittat i tidningen scrapbooking mm. Den är enklare att göra än man tror. Detta tänkte jag ska bli ett dopkort till en liten flicka som ska döpas i helgen. Tyvärr har fjärilens "spröt" vänt sig lite i scanningen.



Sedan kommer 2 grattiskort. Ett som känns lite "vilt" för att vara mig och ett som känns mer traditionellt och min stil. Men, det är ju kul att testa på olika stilar! Idén till det rosa kortet kommer från Leamon. Länk till henne finns här under "min scraprunda".


Tack för kommentarerna jag får. De blir jag jätteglad för!
/Frida

4 kommentarer:

Karin sa...

Härliga kort!! Gillar alldeles speciellt det med blå blommor....det vilda kanske???

Jessica sa...

Otroligt vackra kort, fick lust att starta med ett nytt kort, men limet är slut och Stefan glömde beställa det idag. Typiskt får alltså vänta minns 2 dagar till.

Anonym sa...

Åh, vilka fina kort.
Min favorit blev också det blåa kortet.
Jag skulle också vilja bli en kortmakare, men jag får aldrig riktigt till det.
/Anna

Lisbet sa...

Trött, trist men helt underbart att få titta in till dig och inspireras igen. Jag ska ta med mig alla intrycken nu när jag ska städa och fundera på vad jag ska scrappa nästa gång.

Ha den god torsdagkväll.