måndag 29 oktober 2007

En riktig höstdag!

Idag har hösten verkligen börjat på allvar. Brrr! Men jag trotsade den, drog på mig regnstället och promenerade en timme vid havet. Skönt!


Har fått en smile-award, så trevligt! Nu ska jag bara luska ut hur man gör med den.....

Ett kort har jag att bjuda på, som är på samma tema som förra. Det får nog bli mitt signum nu. När jag väl har gjort min hemtenta, så ska jag börja bli kreativ på riktigt igen! Hoppas det blir gjort denna veckan. Det är bara disciplinen som fattas....

Hoppsan den blev lite fel i storlek och annat sån´t, men det har jag inte tid att ändra på nu.


/Frida


2 kommentarer:

Karin sa...

Ännu ett fint kort, gillar ditt signum......Vill du ha hjälp med Smile award??Ses kanske i morgon???

Lisbet sa...

Sitter med en nykokt kopp kaffe och njuter av det vackra höst frostvädret idag. Fick sådan lust att titta in på din blogg och insupa lite inspiration. Tack för att du finns.