lördag 6 september 2008

Vilken härlig lördag!

Vaknade upp i morse och visste att vi bestämt att idag ska vi inte göra något annat än precis det vi känner för. Härligt och lyxigt! Därför har jag scrappat, fotoredigerat och surfat rundor hela dagen. Nåja, jag fick ju bege mig in till stan när min tejp tog slut. En missräkning, men som tur är bor jag i en storstad och det var bara att cykla ner till scrpabookingaffären. Problemet är ju att jag skulle köpa tejp men kom hem med tejp, 2 QK, 2 förpackningar blommor, en stämpeldyna och diverse papper. Hoppsan, det var en dyr tejp... Dessutom ligger ju chokladaffären inte långt därifrån och man måste ju unna sig lite fika.....

Här kommer dagens 2 LO, på mina båda brorsbarn Nelly och Noel.


Åh, vad det har varit kul att scrappa idag!! Har tagit mycket inspiration från Emma (Scrapaddicted - Emma scrappar med Prima Tea and Silk) och Fnyz (Scrapliftutmaning på swe-scrapbook) och scrapliftat dem.

Nu väntar soffan, sushi och sedan en långfilm!

/Frida

4 kommentarer:

Karin sa...

Oj,så fina layouter båda två!! Härligt att skapa med barnfoton! Kul att du är igång och scrappar. Jag håller på med mina sånghäften just nu...
Kram

Susanne H / snuffehar sa...

Underbara layouter!

(Favvis)Maria sa...

Jättesöta LO:er!

Mia sa...

Noel är ju bara så vacker! Snyggt med den vita linjen som bryter mitt i. Ljus å fräsch LO! :-D