fredag 5 september 2008

Helgens första LO

Fredagens LO har blivit färdig. Vi har införskaffat en scanner i sommar och idag invigde jag den. Jag är inte helt nöjd, och behöver väl träna lite i att få det riktigt bra. Jag är så imponerad över er/dem om får till sina LO så snabbt. För mig tar det en evig tid. Det är väl allt bläddrande bland papperen, och allt surfande på alla andras bloggar som tar tid. Det finns ju så mycket fint att titta på!

Jag har velat göra en LO med fotot på min kära svärmor, som gick bort i somras, men det är svårt. Jag vill ju inte göra det dystert, eller mörkt, men inte heller som vilken glad LO som helst. Här har jag scrapliftat en LO av Wndy Bretz från tidningen scrapbooks etc. Jag föll för den direkt.

Det mönstrade papperet (cirklarna) är S.E.I Dill Blossom. I övrigt har jag bara använt Bazill Cardstock. Bokstäverna är QK Marissa.

Nu är denna fredagskväll sen och det är dags att "dra sig tillbaka". Fredagskvällar är aldrig sena kvällar för mig.

/Frida

Inga kommentarer: