måndag 15 september 2008

Måndag

Nu känns det som att hösten har kommit. Imorse tog jag till och med vantar på mig när jag cyklade till jobbet. (Tunna, men ändå...)


Helgen har gått till trädgårdsarbete, där jag rensat svärfars trädgårdsland från hopplöst mycket ogräs. Nästa år ska där förhoppningsvis bli ett härligt kryddland, men nu inriktar jag mig på att hålla ogräset i schack. Dessutom har jag flyttat en vinbärsbuske och ett helt gäng hallonbuskar som har vuxit sig vilda över landet. Idag har jag ont i kroppen!


Här kommer min LO som jag skickat in till scrapaddicteds fredagsskiss. Den kom med! Under fel namn i och för sig men ändå. Utmaningen var att måla på LO.n och jag plockade fram bubbelplasten att stämpla med. Kanten runt har jag sytt på maskin och papperet är American craft och Bazill. Blommorna är YouDo och knapparna S.E.I.


/Frida

1 kommentar:

Karin sa...

Grattis till publiceringen....ska genast titta in där. Härliga färger och mycket kul att upptäcka på den här layouten!
Kram