onsdag 3 september 2008

Hej igen!

Nu är jag tillbaka, 1 månad senare. Jag känner mig helt off från scrapbookingen, men till helgen är det dags att sätta igång igen hade jag tänkt.

Jag väljer just nu mellan bilderna från sommarens två bröllop, underbara barnbilder (Nelly och Noel) eller bilden på min kära svärmor som tyvärr och mycket olyckligtvis gick bort i somras. Vi får väl se var jag börjar.

Jag måste bara skriva och berömma fantastiska scrapaddicted. Kände att nu var det dags att göra nya beställningar, och dagen efter (ja, ni läste rätt! dagen efter!) hade jag materialet hemma hos mig. Helt fantastiskt!

Nu ska jag ge mig ut på bloggrunda och se efter vad som hänt medan jag varit borta! Kan knappt bärga mig!!!

/Frida

1 kommentar:

Karin sa...

Hej Frida! Så kul att höra av dig igen och att scrapping är på gång.Tråkigt att höra om din svärmor. Här förbereder vi oss för att fira 50x2. Jag tillverkar drygt 60 sånghäften och idag har vi ekiperat oss i Malmö. Kul!!
Kramar