söndag 15 juni 2008

Äntligen!

Äntligen fick jag lust att scrappa igen. Här har det inte blivit något skapat på länge, men idag hade vi en hel söndag utan någon inplanerad aktivitet, och vädret var inte sådant att man var tvungen att gå ut.





Så, jag tog mig in till swescrapbook och letade fram lite gamla skissutmaningen och vips hade jag skapat en LO från min bästa kompis bröllop förra helgen. Visst är de jättefina på fotot!



Jag fotograferade LOn i stället för att scanna, och det blev inte riktigt så bra, men så får det bli. De papper jag använt är, förutom Bazill Cardstock, från American Crafts Metropolitan serie och så fick jag tag i någon gammal scrapbit som jag inte vet var den kommer ifrån. Dekorationen runt om är Stickels ("glitterklister") från Ranger som jag "duttat" i mönster på frihand. Kul och det var faktiskt både lättare och blev bättre än jag trott.

Nu ska jag gå och frossa mer i fotbolls-EM på TV.

/Frida

Inga kommentarer: