måndag 16 juni 2008

Det går trögt med årsboken.

Men har man börjat på ett projekt ska man väl slutföra det...? Lite ironi från mig, för om det är något jag är mästare på, så är det att inte slutföra projekt som jag har börjat på. Det är så roligt i början. Man planerar, funderar och går in med full kraft. Sedan någonstans på vägen försvinner kreativiteten och något nytt spännande projekt börjar ta form. Då känns det som man håller på med plötsligt så grått och trist. Så vardagsaktigt....


Nu får jag i alla fall ta mig i kragen och tada!!! här kommer Augusti!

I början så tyckte jag, som sagt, att formatet var jättekul att jobba med, men nu känns det ganska trist. Det är precis som om jag inte får till fler kombinationer. Det finns inte så mycket frihet att placera foto och titlar på. Eller är det bara nyhetens behag från min sida som börjar falna..... Undrar hur lång tid det tar innan september kommer.
/Frida

1 kommentar:

Susanne H / snuffehar sa...

Kan hålla med om att det är lite svårt att variera sig i detta format. Jag brukar lägga layouterna ner ibland. Det funkar ju i samma album ändå. Trots allt en trevlig LO du fått till och fotot är läckert tycker jag.