måndag 12 november 2007

En liten försmak av julen.

Här har vi då första försöket och prototypen till julkort/julklappskort eller liknande. Fick idén av scrapperlicious, som finns på länk i min scraprunda. Hennes är helt ljuvliga. Väl värt att besöka.

Got the idea för this christmascard at scrapperliciuos. Her cards are lovely. Thank you for the inspiration!


Jag har använt enfärgad cardstock som grund, så att jag kan skriva på baksidan, och sedan har jag klätt framsidan med tre olika mönsterpapper. Det går ju att dekorera med alt möjligt och jag har tänkt att jag sedan ska kunna fästa en tag i snöflingan, så jag kan skriva ex. ett namn där. Det lär komma fler sådana här, de var jätteroliga att göra!

/Frida

3 kommentarer:

Karin sa...

Super-fin!!! Såg de som inspirerat dig också för ett tag sedan och blev väldigt förtjust!!! Lycka till med produktionen.

Lisbet sa...

Nu är jag på en ren inspirationsrunda – har lite bråttom så jag rusar mest igenom din blog idag.

Ha det gott.

Anonym sa...

härlig!!! lägger i inspirationsmappen =)
*kram*