söndag 21 mars 2010

Nytändning!

Idag har det faktiskt blivit scrappat!


Jag var inne på veckans skis (www.veckansskiss.blogg.se) och hämtade lite inspiration. Jag tycker det är perfekt att komma igång genom att insprireras av en färdig skiss. Speciellt om man inte har så mycket tid. Så idag blev det i princip skissen rakt av, men så passade den också min stil perfekt.


Här har vi resultatet:


Hmmm jag har använt Svart Bazill cardstock, deras glansiga variant. Har glömt vad den heter. Den blir inte så snygg i scanningen, men väldigt snygg i verkligheten. En favorit! Det vita papperet är samma variant, fast vitt då.... Övrigt papper är Around the Blocks: Heart over Heels. (dubbelsidigt). Chalken är som vanligt (varför överge en favorit) Brilliance Lightning Black.


Nu ska jag maila resulatet till veckans skiss, så får vi se vad som händer...


/F

1 kommentar:

Karin sa...

Hej! Så roligt att få en liten hälsning från dig! Så fin tolkning av skissen och ett underbart foto!
Kram