torsdag 2 juli 2009


Just nu är det Algot, 7 veckor, som tar upp all mammas tid och något pysslande är det inte tal (förutom ompysslande...)


Algot är en underbar liten gosse som i det stora hela är exemplarisk. Han växer på sig ordentligt och har snart nog dubblat sin födelsevikt. Jag tycker att han börjar bli ordentligt tung nu och tänk då finns det bebisar som är så stora när de föds. Otroligt!


Han är en riktigt social liten kille och tycker att livet är som bäst när han får hänga med sin mamma i bärsjalen eller då han får ligga och lyssna på folk som snackar. En riktig fikakille!


Jag har som plan att göra en egen liten Mitt första år-bok till honom. Har inte bestämt mig för format än. (och när jag väl bestämt mig så är det mat-, sov-, blöj-dags eller så.)


/F

1 kommentar:

Karin sa...

Han är så fin din lille Algot!!! Kul att du tittade in i min blogg och lämnade en liten hälsning!
Ta väl hand om er i sommarvärmen.
Kram