onsdag 7 maj 2008

Hemma igen, men foto får vänta!

Ååååh vad vi har haft det härligt!!! Har varit i Las Vegas, Grand Canyon, kört route 66 och Los Angeles! Helt underbart. Grand Canyon var det vackraste jag någonsin upplevt och jag skulle kunna sitta där i timmar och bara titta på bergen och naturen och vyerna förändras allteftersom solen rör sig över himmelen. Underbart! Massor av foto har vi (sisådär nästan 400... ) men de ska läggas in, kollas över och eventuellt redigeras innan de läggs upp här.

Dessutom behöver nog yetlagen bearbetas lite nu. Oj, vad man blir mossig i huvudet av tidsförändringarna.

Återkommer en annan kväll!

/Frida

2 kommentarer:

Karin sa...

Kul att du är tillbaka! Har just undrat när ni skulle komma hem. Spänd att se dina foton och också höra om alla upplevelser!
Kram
Karin

Lisbet sa...

Känner mig lite som en skurk för jag har tagit mig lite tid för en bloggrunda. Känner att jag behöver få lite mer input från andra, hur just du har fått ihop dina alster med färger och form. Det är bara så underbart att få tillfälle att insupa och låta sig inspireras. Ha en skön torsdag.